fredag, november 14, 2008

lugn dag med smärta

har inte rört på mig för mycket idag har haft så jävla ont får hoppas de har släppt tills på måndag annars e de mer än ryggen jag måste kolla upp!
har varit hos mamma idag å varit hundvakt..gick en liten sväng me hundarna iaf vände innan jag va helt genomblöt. sen hamnade jag framför tv:n masa bra filmer så jag åkte därifrån 5 timmar senare hihi..

väl hemma så har jag kollat på ensam mamma söker, idol,å singing bee..å nu äntligen så börjar smärtan släppa lite. vill inte ta massa tabletter för magen e redan dålig som den är..
nehe ska väl ta å försöka sova lite tänkte åka te eksjö å kolla på lite bowling först skulle mamma spela sen va de pappas tur..
så natti på er alla mina vänner!
*kan inte sluta tänka på dig ju, å hur allt hade kunnat bli*

Inga kommentarer: