lördag, november 15, 2008

bowling

åkte till eksjö idag på morgonen vaknade lite sent så jag hann inte se mamma spela så mycket de vann sin match iaf överlägset!! sen va de a-lagets tur att spela..de gick inte så bra! sen skulle f-laget spela..vet inte hur de gick där för jag åkte hem..elvis va ju hemma själv.


är ännu mera splittrad nu..du tittade på mig med så vackra ögon å ett sånt leende som jag inte sett på länge..å när du sa hej så pirrade de till i hela kroppen..fattar du inte att jag tycker om dig!! varför kan du inte bara ge mig ett svar..du sa nåt i hallen men hörde ej vad du sa..

just nu lever jag på hoppet om ett bättre liv hoppas de kan få bli med dig om inte för alltid bara för en liten stund!


like me, like you



sitter å tittar på tv nu innan va de madagaskar å nu e de sing a long.

vet ju oxå att madagaskar 2 kommer på bio den 21 å jag bara måste gå..visst de kanske är en barn film..men fan va den e bra!! de säger ju att man ska ha sitt barna sinne kvar!


Inga kommentarer: