söndag, november 16, 2008

hagel å sol

konstigt väder nu på morgonen å fm. vaknade av att de haglade mot rutan i sovrummet..trodde de va snö när jag tittade ut men insåg ganska snabbt att de va hagel..va ute me elvis en snabbis sen har jag kollat lite på tv å pratat me mamma..

ska man hitta på idag ja du ingen aning..städade gjorde jag ju igår..kanske skulle kolla om de fanns tvättid..ska bara orka de oxå..

oj fick på 4:an nu de va repris av idol..måste bara kolla på de..anna å kevin i sin duett va jääte bra!! hoppas man kommer få höra mer av dem som e kvar nu alla e så duktiga!!



ska bo hos syster i veckan som kommer..de ska bli spännande se hur elvis reagerar. å jag me för den delen..sova i ett hus i skogen jag som e så mörkrädd..kommer ju skita på mig om elvis vaktar..aja



later*

Har nu varit ute å gått en sväng men blev tyvärr inte så långt som vi brukar gå men de blev iaf 40 min.

pratat me min vän oxå..shit va vi ska grubbla mycket.
jag hatar å tänka å spekulera så mycket som jag göra varför kan jag inte bara ta de för de är...aja de blir nog bra tillslut..

nu ska jag kolla på ladder 49 sen sova ska packa imon å åka te syster

natti*

Inga kommentarer: