onsdag, november 12, 2008

långpromenad

idag på morgonen åkte jag till nässjö å arbetsförmedlingen å verifierade att jag varit på lernia å jobbat..de kräver ju att man visar upp arbetsgivarintyg el anställningsavtal på de jobben man haft. sen va jag på apoteket å hämtade elvis droppar till örat!
å shit va han tyckte de va skönt när jag masserade in oljan!

va ner på klubben en sväng å körde lite slalom å tunnel drag!!han blev så glad när han fick göra nåt annat än bara va ute å gå! gick jätte bra..hade gärna varit me på tävling nästa helg men han får vara tills medicineringen e färdig..

hihi kom å tänka på vad veterinären sa om elvis efter vi vägt han..jag sa att han e ju lika tjock nu å vet ni va han sa då ja han behöver inte lägga på sig mera..hihi de va rätt skönt å höra..men han höll me mig om att de va bättre å ha han lite mullig om han skulle bli så sjuk igen som han va sist..
men jag har minskat på maten iaf..har ju fått lite för mycket nu när han få 2 olika foder.

har nu varit ute på en långpromenad me natha å daniel å vovvarna me då förstås!e så skönt å gå innan man ska sova.
va rätt kallt i början men vi fick upp värmen ganska snabbt!
nehe nu e de dax att stänga ner denna fyrkant å gå till nästa fyrkanter..lösa lite sudoku!

natti

Inga kommentarer: