tisdag, november 11, 2008

läckeby

ska vara på djursjukhuset i läckeby vid kvart i 4 får se om de e nåt me örat på han eller om de kan vara nåt annat..får hoppas på de bästa..de har ju gått skabb i forserum på hundar..så de känns lite oroligt..men ett + i de hela e att min katt inte visat nåt inget kliande alls!!



har nu färgat håret oxå hittade hårfärg när jag städade min gaderob nu slipper jag gå med min fina utväxt! passade på å diska medans färgen verkade i håret så smart man kan vara hihi.



nehe ska väl ta å sätta fart så jag kommer iväg i tid..måste hinna äta nåt oxå kommer va hemma sent idag..

måste ut me vovven nu oxå..



later*



åkte hemmifrån vid 1 å va ändå försenad ner..de tog alltså 3 timmar ner..spöregn å blåst nästan hela vägen..va skitjobbigt å köra..men ringde ner ås a att jag blev sen å de va ingen fara för de låg efter ändå..

elvis hade öroninflamation så de blir örondroppar i 10 dagar morgon å kväll får hoppas veterinären hade rätt om att trummhinnan är hel för annars kan de blir problem..aja vi får se hur de går!!
har ätit lite kvällsmat nu å ska ut å kissa bebis sen sova e jätte trött i huvvet.

natti




Inga kommentarer: