tisdag, november 25, 2008

hundtäcke

idag har jag å syster varit på junex å köpt tyger till täcken som elvis ska få..sen letade vi i hela stan efter breda reflexband å kardborreband å naturligtvis så fanns de på de sista stället som de föreslog de skulle finnas...så nu har vi suttit några timmar å klippt ut alla delar som ska sys ihop å de va inte lite heller..har gjort ett tjockt vintertäcke till han å ett tjockare regn täcke med flis i. vinter täcket är de teddy på..sen ska han få ett vanligt flis oxå tror jag de är i camouflage.de kommer bli så jävla snyggt när de e klart..tror jag ska fixa te ett halsband så han kan matcha täcket!:)så imorgon ska jag köpa färska frallor framme å åka te syster å käka frulle..lovade ola å spara några till honom när han kom hem från skogen!
så jag ska väl ta å hoppa i säng nu!
natti*

Inga kommentarer: