söndag, november 23, 2008

taccofest

finns massor att säga men ska försöka fatta mig kort..egentligen behöver jag nog bara säga SPARRIS hihi.
hade verkligen jätte kul men va oxå jätte trött..
va uppe halv 7 för att vara på klubben kl 7 tävlingen körde igång kl 9 va lite struligt men de löste vi sen! sen när den va slut så va de bara ta å packa ihop å börja städa klubbstugan sen va de dax å åka hem å fixa till sig tyckte väl jag hade gott om tid på mig men de blev stressigt iaf hihi.
aja ner till klubbstugan igen å fixa maten jag stekte 6kg köttfärs för första gången å jag LOVAR de va den sista oxå!!!becka fixade grönsker sen kom de fler som hjälpte till me allt!

å shit va gott de va å va trevligt vi hade. Lekte skrattade å hade verkligen jätte kul!de va både gamla å nya medlemmar jätte kul!
kan inte sluta tänka på sista fruktleken jisses sparris slog verkligen alla i språk å han kunde många frukter oxå så tillslut blev de fruktsallad haha
blomkål kan jag inte tänka på för då lägger jag mig dubbelvikt på golvet!!!shit asså haha
jag mår som jag förtjänar idag jag tog de lugnt me alkoholen fick väl i mig en del men tog de långsamt efter de första som gick ganska snabbt.så idag har jag bara varit trött men de tar på krafterna å va uppe så länge å så ska man va på hugget sen bara släpper allt när man får i sig alkohol.
sitter å tittar på ensam mamma söker nu sen ska jag å natha ut å gå en runda får se om daniel ska me oxå!


så nu ska jag ta å koppla ner detta nätet å stänga av burken!
tjingeling.
tar väl några bilder från kvällen oxå!

SORRY EMMA!!


Inga kommentarer: