onsdag, november 26, 2008

sy sy sy sy sy

Massa att sy idag..har varit lite klurit inna vi kom på hur vi smidigast skulle göra..ett täcke är ju ett par lager i så vi fick ju sy de ett par gånger! hihi men attans va fint de blev..ska lägga upp bilder senare..nu håller jag på med ett regn täcke va tvungen å ta en liten paus..har bara kardborret kvar att sy dit.
camilla har sytt massa gardiner hon börjar oxå bli trött..

jag har lite tyg över så jag får se om jag åker hit nån mer dag å sy nåt täcke te han..
nehe nu ska jag ta å sy dit de sista sen ska jag hem å ge bebis mat!

ciao

har varit ute å gått me natha å jacko å elvis en sväng nu..skönt å komma ut igen så nu e anna lilla jätte trött å satans ont i ryggen har jag oxå-får se om de gått över tills imon annars ringer jag läkaren..kan fan inte hålla på så här längre!!

här kommer lite bilder på täckena!
Regntäcke med ett teddy tyg på insidan kom på den briljanta idén att göra E:n av reflexbanden!
Å såklart magplatta!













Ett tjock vintertäcka med foder och fleece i kamoflage så snyggt! å givetvis magplatta på detta täcke oxå! valde att göra magplattorna i en annan färg tycker de blev skit fint!!



















Hittade detta snygga märke som jag bara va tvungen att ha!!! :)








1 kommentar:

springblvdelvis sa...

attans va jag e duktig på att sy :p