lördag, oktober 18, 2008

långpromenad+ agilityfest





MM natha å jag va ute å gick me hundarna över 1 timma å gud va skönt de va!!kändes i kroppen när man kom hem..

å då va de dax å fixa de sista på kursplaneringen..tror jag e nöjd nu iaf..den sak ta 7-10 min att redovisa å jag får verkligen prata långsamt!! men de ska nog gå!! finns lite jag kan dra ut lite på :p


sen va de dax att fixa sig inför agilityfesten..eller avslutningsfest för agility cupen..bidde lite stressat de sista men vi hann upp te John i tid för han skulle åka me oss. natha va me åsså!!

de va smörgåstårta den va god..sen va de prisutdelning..å kan ni tänka er i de individuella så hade vi en fbk:are på 3 plats i largeklassen!! så himla roligt!!

i lag klassen kom vi på 5 plats men de va inte sist!! nästa år så satan va vi ska tävla..


sen va de lotteri oxå så alla som va där fick ett pris..de va riktigt kul!!å de va nog uppskattat av alla!! sen va de frågetävling oxå i form av 1x2 fick iaf hopp 8av12

en mycket trevlig kväll måste jag säga!!!


så nu ska anna ta å lägga sig så man e pigg å redo inför imon!!!


Inga kommentarer: