torsdag, oktober 16, 2008

höst å träning








Va ute å gick en liten runda me natha å dina på förmiddagen..kom till ett ställe där jag inte bara kunde gå förbi..de va så fint assa löv på backen å några löv kvar på träden..de va ju bara som bäddat för fina höst foton!!

va sedan nere på klubben å tränade lite..elvis va jätte duktig..han börjar fatta mer å mer..men däremot så har han börjat dumma sig på slalomet..kan va för jag har börjat köra me klicker han blir lite galen av de..vet inet om de kan va att han har glömt klickern va de innebär..jag får la ta å klicka in han igen tss...

har äntligen fått igång mitt internet igen..hela datan strejkade idag på morgonen den ville inet ens starta så nu har jag suttit me detta i timmar..men nu fungerar den iaf!!

ikväll ska jag fixa de sista på vkursplaneringen inför kursen i helgen..hoppas verkligen man blir godkänd så man kan kalla sig agility instruktör!!! vill verkligen detta!!!


nehe dax å planera!!


*njuter av dessa höstbilder*






Inga kommentarer: