söndag, oktober 19, 2008

agility instruktör

MM de Hoppas jag på att jag kan kalla mig snart.
är bara ett prov som ska skickas in för rättning!
så nästa vecka hoppas jag på å få ett svar!!

har lärt mig så mycket på denna a1 utbildning.inte bara om att vara instruktör utan allt som har me agility å göra!!
väldigt mycket som har handlat om belöningar! fruktansvärt intressant
så nu e de bara te å g igenom alla antecknar igen å kolla så man har full koll på att..eller öom man ser vad man ens skrivit!!!

vi har idag oxå kört för camilla idag me egen hund..å jag jag har kört me elvis! å shit va bra de gick när man fått lite kritik!

så man kan ju säga att man e rätt trött i huvudet + att man varit ute i ca 4 timmar å enbart kört praktiska saker med eller utan hund,banvandrat obsaverat de andra..mm mitt lilla huvud klarat inte de här :p


nehe ska nu kolla klart på singing bee sen ska anna gå en kvällsrunda me elvis sen hoppa i säng å sova redigt gott!!

Inga kommentarer: