tisdag, november 30, 2010

förvirrad

Avundsjuka, lögner eller rent av bara påhitt,, ja de kan man fråga sig.. jag orkar inte bry mig iaf å lägger ner hela skiten!!!Sanningen kommer ju alltid fram tillslut!

Börjar komma iordning i nya lyan! har fått upp lite julgardiner å julstjärnor!! Men en del pyssel kvar e de allt!!!Men de tar vi lite dag för dag.

Igår va syster här å tvättade, deras tvättstuga blir de översvämmning i om de kör tvättmaskinen, å denna urdumma hyresvärd fattar inte vad problemet är?? Hoppas de kan hitta sig ett annat hus så de kan lämna skiten snart!!!Ingen hyresvärd man vill ha presic.
Så hade sällskap av henne å barnen hela dagen igår! Het underbart, elvis drog nova i pulka å de gick undan ibland! Han stannade men jag fortsatte att gå så han sprang ju ifatt mig så fort han kunde å Nova hade sketakul i pulkan bakom! =)

Ikväll kan hända att de bli bowlingträning =) vi får se vad som händer

Men nu ska jag ta å börja stöka lite här hemma vill ju ändå bli färdig så snart som möjligt så man slipper att sen!!

Så ha en bra dag alla*

//Anna

Inga kommentarer: