fredag, november 26, 2010

Forserumsbo

Ja nu e de färdigflyttat!!! Blev forserum tillslut för allt va upptaget i nässjö =(
Men de ska nog gå bra!! har ju familj å vänner närma nu!!!
Har fortfarande en del att packa upp men de ska väl inet ta så länge till, men de får ta den tid de behöver för denna veckan har jga ju jobbat kväll så då hinner man inet me så mkt på dagarna. Har varit rätt trött i veckan men har ju ändå flyttat torsdag - söndag och började jobba på måndagen, Så denna helg ska jag enbart vila å göra de jag vill! =) Idag blir de en sväng till nässjö på fm sen hem å bara ta de lugnt, kommer säkert att packa upp lite å städa.
Ikväll e de fredagsmys som gäller med IDOL! Länge sen jag såg de programmet nu.. fattar inte hur jag ha klarat mig utan de =/

Nu säger jag adjö för idag!!
//Anna*

Inga kommentarer: