onsdag, oktober 20, 2010

uppdatering

Har visst varit dålig på att skriva här!!
De nyaste är väl att jag har bestämt mig för att börja läsa till undersköterska! Ska bli skit kul om jag kommer in!! Vill verkligen de här nu!!Annars vet jag inet vad jag vill då får jag väl söka till nåt annat kanske?!

Bowlingen är i full gång me träning å seriematcherna! Å de är verkligen kul att ha fått fart på allt! Sem aksnke allt inte fungerar men jag har kul iaf!!

Hösten e här å min energi svajjar verkligen från dag till dag, iblan märker jag inet av de alls å vissa dagar vill jag bara ligga i sängen hela dagen! Men mina promenader hjälper mig mkt och även mina tända ljus på kvällarna! Men snart e de väl dax att börja me julmusiken oxå =) Älskar verkligen all julmusik!!!

Va ute för nån dag sen å tog kort på elvis i alla höstlöv! Ja hösten har oxå sina fina stunder när solen skiner på alla gula å röda löv som har trillat till marken!
Lägger upp bilderna lite längre ner!!

Har även betsämmt mig för att flytta från denna lägenheten, trivs verkligen inte längre å jag känner mig inte speciellt trygg heller vågar knappt gå ut utan elvis me mig, för hoppningsvis så backar dem när de ser att jag har hunden! De går verkligen i perioder Nu har de varit en jobbig period me fester var å varannan dag, visst hade jag vetat att de bara var alkohol så hade de inte varit lika jobbigt, men när man vet att de är andra droger inblandat så känns de inte lika bra!
Jaja nog me detta ska försöka bli bättre på att skriva av mig lite här för er läsare så ni har nåt att läsa!!

Här kommer mina fina höstbilder!!






Inga kommentarer: