torsdag, oktober 21, 2010

Första snön!

Ja nu har den kommit, men de har inte lagt sig så mkt här hemma. fick en släng av storm oxå men nu har de lugnat ner sig igen! Hoppas på att de ligger ett vitt täcke ute imon när jag tittar ut!!
Energin idag har varit på topp när jag sett att de har snöat! älskar verkligen snö! Iaf så länge de inte är blask!

Idag har de varit övningskörning på schemat! Ja jag e ju handledare åt natha, å de fungerar skit bra än så länge!! Inte alls så nervös som jag trodde jag skulle var!

Har tränat bowling idag oxå, roligaste träningen på länge! Å bra gick de så länge koncentrationen räckte, å ja de va ju ett litet tag iaf haha!! men jag kunde ändå skärpa till mig ibland! Har haft sån energi vilket slutat i lite djävelskap haha!!Jag har haft kul iaf å har de haft kul åt mig så klart jag bjuder på de!!nemasproblemas!!!

Nattmacka en kopp tee å CSI! Å så snart de e slut så blir de sängen, ska bli skönt attt sova i sin egen säng efter en natt i soffan hos broder å natha!

Natti
//Anna*

Inga kommentarer: