onsdag, juli 14, 2010

efter regn kommer solsken!

Äntligen har regnet kommit som behövdes så! Men tyvärr kom de ju åska med det oxå, tycker verkligen inte om när de åskar.. min rädsla för det har inte gått över sen liten!
som tur va så hade jag sällskap igår när det drog in.

Tog å rakade elvis en gång till me så nu e han redo för nästa värmebölja å lagom långhårig tills kylan kommer! =)
Mammsen har fyllt år oxå å det bjöds på grillat å den godaste jordgubstårtan jag ätit på väldigt länge, mmm!
har sovit i lillasugan i boarp i 28 graders värme.. eller ja de blev inte så mkt sömn. vid 4 gav jag upp å gick ut å svalkade mig de hjälpte inte att ha fönsterna öppna för de blåste ju inget!

Igår va jag hos syster å va me henne hos vet me chia. Gick bra! fick antibiotika å lite gel.
Lekte lite me Nova i lekparken som låg där me.
Sen slog jag i min tå, stenplattorna låg inte jämt..har de inte blivit bättre imon ska jag höra av mig till vårdcentralen..e väl en liten blödning som ligger å trycker eller en stukning.

idag blir de nog rätt lugnt, kanske lite solning på balkongen om solen kommer fram senare! annars e de rätt behagligt me denna lite halvmonliga morgon!!

ha de bäst!
//Anna*

Inga kommentarer: