fredag, juli 31, 2009

tatto

va å gjorde en tattuering i onsdags..å va nöjd jag e! men fan va ont de gjorde!!!men de va de värt när man ser resultatet! kommer nog ta ett tag innan jag gör nästa ändå =/

har varit valpvakt oxå å igår efter jag varit borta en stund å öpnnar dörren står 4 st å tuttar på vimla å de e kiss å bajs lite här å där..då blev jag halft galen så in me valparna i lådan igen sen åkte jag för å handla för jag orkade inte ta hand om de just då..fattar inte hur de lyckas ta sig ur!! aja väl hemma igen så va de ju bara te å börja städa! tur att de är små än för de blir ju inte så mycket av deras skit hihi..
sen när jag va färdig satte jag mig framför datan å tv lite.sen va de dax att sova när hus ägarna kom hem =)..

fick inet sova så länge idag heller..men men!!

nu ska jag hoppa in i duschen sen åka te syster yster!!


tjingeling*




Inga kommentarer: