söndag, juli 26, 2009

rastlös






så jävla rastlös...ingen bil, inget eget, måste få nåt eget snart för de e jobbigt å bo i kartonger å ikea påsar..
ska nog ta å gå en runda å rensa hjärnan lite..möe i huvudet nu..
orkar inte skriva ner allting här för då skulle ni bli uttråkade!

Har hittat mig en tattuering jag snart ska göra..blir i veckan =)

ska tattuera över lilla tweety jag gjorde för nåt år sedan!!! hur de blir får ni se senare!!

ne nu ska jag ut i de härliga vädret!!!
tjingeling*



de va skönt å va ute en sväng..fint väder å passade på att träna lite ställande å läggande me elvis.



Samt att uppmuntra honom till att gå fot längre sträckor..han tappar ju koncentrationen efter ett tag men idag va han på hugget å jag kunde gå ganska långt..men jag berömde han hela tiden!
jag e helnöjd iaf..måste verkligen ta upp träningen igen för de e ju så kuulll!!!!

fick några bilder oxå me min usla kamera i mobilen..





Inga kommentarer: