lördag, mars 21, 2009

vårkänslor...

i torsdags åkte jag te hanna för att ha lite koll på bosse medans hon jobbade..de va hur lugnt som helst för alla låg å sov hela tiden..somnade sent å vaknade kl 7 på fredagen..hanna hämtade sedan sin pappa som fixade fina grindar te henne så nu kan hon stänga ute hundarna när hon vill hihi..jag åkte sedan te sophie en sväng,,sen bar de av hemmåt å jag va hur trött som helst men hem kom jag..fixade lite käk å kollade på så ska de låta å på lets dance de va ett evigt zappande på dosan..hihi
när jag va hos sophie så sa hon att de där måste jag kolla va de där e å jag såg inget men sen såg jag nåt gult som lös så fint i solen å va va de jo blommor tjoho!!!våren börja komma!!!å gissa om att man fick vår känslor i hela kroppen!!



tog lite bilder när jag va hos hanna oxå..en sån härlig utsikt när man går ut genom dörren å de luktar helt underbart inga avgaser inget dånande från fabriker eller bilar som åker så fridfullt!!!












Så härligt!!
har nu druckit en smoothie så nu ska jag ta å gå å träna lite!!

tjingeling*








1 kommentar:

Anonym sa...

vad härligt det såg ut med krokusen. och härliga vårbilder, nu längtar man verkligen.
kram mamma