onsdag, mars 18, 2009

onsdag

å vilken härlig dag de har varit idag..fick sova till nästan 9 idag å de behövdes e helt slut å har varit hela dagen å e fortfarande..har tagit en vilodag från gymet idag.
Fick lite energi av solen så jag tog ut cykeln för å ta mig själv å elvis på en runda..men hade dåligt me luft å skulle gå upp te macken för å pumpa...men de fanns de ingen hjälp..gick då en omväg hem te mamma å de va redigt skönt i solen..fixade sedan luft i däcket hos mamma..vi tjatade lite skit innan jag åkte vidare på cykeln.tog ingen jätte runda då jag insåg att elvis har tappat de där me å springa hela tiden ett tag..han som älskade att springa jämte cykeln innan ..men de sak la bli bättre ska försöka hinna me ta e runda me biken minst 4 dar i veckan iaf så ska han nog få tillbaka sin lust å ork igen..hihi kanske tröttnar på de istället aja han får ju motion å underhåller sina muskler bättre å de behöver han ju pga sjukdomen!!..aja
blir vara slappa idag för att imon köra stenhårt på gymmet...sen måste jag te ams oxå hmm..ska kolla av hur man får kontakt me alla dagis i kommunen oxå för de tar ju in vilket folk som helst verkar de som så varför skulle de inte ta in mig haha ne då skämt å sido men en fot väl inne så!!


nu ska jag fixa käk ta en rulle å slappa i min sköna soffa!!
//Anna*

ett kort på elvis hos mamma å ett på nova när hon ville sova i vagnen...

Inga kommentarer: