söndag, december 07, 2008

söndag

denna veckan drar mot sitt slut..å vad ska man dra för slutsats av denna veckan..

kär-ledsen-glad-ledsen,förvirrad-kär..hmm ganska bra vecka eller =S
har känt mig som en hemsk människa samt en kär människa å allt under 1 vecka de verkar ju helt skruvat..men så e de faktiskt..fast kär har jag nog varit hela tiden tror jag sen ett tag tillbaka har bara inte insett detta förens nu!
e nog lite bra å lägga ner de här nu annars blir de nog ännu mera vrickat..hihi

hoppas kommande vecka blir lite bättre iaf..
vill inte känna mig som en hemsk människa å definitivt inte såra någon även att jag va tvungen att göra detta..kändes hemskt!!!
men man måste ju följa sin känslor...

nu jag bara kär iaf!!!
tycker om dig gullet*

dax å knyta sig å dra sig till drömlandet*

//anna

Inga kommentarer: