tisdag, december 09, 2008

kusinfoto

idag ska alla kusinerna åka å fota oss som en julklapp de farmor..de ska bli kul! hoppas bara bilderna blir bra..hatar å inte få välja vilka foton som ska användas..men de blir säkert bra..jag har iaf valt kläder nu..har varit lite orolig över detta men jag prövade kläder igår å de gick snabbt å hitta vad jag skulle ha..
annars så händer de nog inte så mycket mera idag..
va ute å gick en runda me elvis när jag vaknade å shit jag blev ju jätte pigg..va tvungen å sätta mig här å tagga ner lite hihi

tror de e dax för lite frukost nu...
se om jag hittar nåt foto å sätta in oxå..har var dåligt me de nu ett tag!!

¨min fina rutger¨stackaren har fått amputera ett ben...

//Anna

jaha nu e man halvblind..men de va roligt!!de blixtrade satan han knapprade på bra ett tag så de va ett par blixtrar i rad snarar nästan 2 i sekunden...attans va de va jobbigt å inte blinka..hihi..sen vill han att vi skulle le redigt..men jag ser verkligen inte bra ut när jag smilar..men jag klarade mig bra!!sen tog vi fotot på bara syskonen oxå å han fick gissa alla hihi vi va ju 4 syskonpar..han va rätt duktig faktiskt!!. men tror de komemr bli ett bra album te farmor..jag ska beställa 2 kort oxå..ett me alla kusiner å ett på oss syskon..hoppas bara de finns nåt där man e nöjd me hur man ser ut!!!

nehe bidde trött av å bli fotad..ska nog ta å hoppa i säng nu!!är ju en dag i morgon oxå..!!

natti

//Anna*

Inga kommentarer: