tisdag, november 02, 2010

faddervalp

Japps en liten rottis hane kallad disel har jag fått hem nu! Ska vara här så länge de fungerar eller tills han får ett nytt hem! Han e så söt den lille skiten. Aktiv är han oxå. Elvis börjar att inse att han tillhör familjen oxå, han va väldigt skeptisk i början å drog sig undan men nu har han tillåme börjat busa lite me han!! Så kul att se.

har nu oxå börjat äta efter LCHF å bacon e nog de jag äter mest, kommer nog tröttna snart! Så får nog börja variera frukosten lite =P Allt e ju svårt i början men än så länge har jag inet varit sugen på pasta å potatis eller bröd! =) INte lätte me motionen heller när man har valpen hemma,men nåt ska jag nog komma på =)

Ikväll e de dax för bowling igen! Har haft uppehåll 1 vecka för att jag jobbat,ska bli kul å köra igen!!!

Tjingeling*





Inga kommentarer: