söndag, maj 02, 2010

redan MAJ?!

Jisses va fort tiden går, redan maj.. snart e de ju vinter igen =p
Att jag älskar våren, när snön smälter, knoppar börjar att slå ut, gräset blir grönare å man får vårkänslor i hela kroppen! Visst e de HÄRLIGT!!!

Har väldigt mkt som snurrar i huvudet just nu så det är jobbiga tider för tillfället!
Men de börjar att reda upp sig lite iaf!! För varje sak som löser sig släpper en mängd stenar från mina axlar å magen mår bättre me!

Har i valborg varit å kollar på majbrasa å varit på 3 års kalas för Nova! Hon börjar bli en stor tjej nu.
Idag har jag varit å kollat på bowling.. Man blir så sugen!! Å de bästa är att... fan va kul de ska bli å börja träna igen!! å ännu roligare att man kan va redo för att tävla i höst! =) Ser jag verkligen fram emot.

Imorgon måndag ska jag på intervju i nässjö.. tyvärr inget jobb jag kan ta men jag måste ju gå på intervjun,,Har fler jobb på g så de känns inte så jobbigt att tacka nej. Man skaffar ju sig erfarenhet genom att gå på intervju så jag ser de på det viset ist =p
Tror inte de lönas sig för nån att ta detta jobb.. grundlön 150 kr om dan om man inte bli bokad..Å vem säger att man bli bokad upp till 19 ggr i månaden.. de kan ju mygla rätt bra!!

Nu e de dax för mig att fortsätta smälta maten å sedan gå på promenad me bebis!

puss puss linjebuss
//Anna*

Inga kommentarer: