lördag, maj 29, 2010

barnvakt

Va barnvakt åt mina söta systerbarn i fredags. en dag fylld av blod svett och tårar! Åkte till mamma/mormor på dagen å va i lekparken å lekte sen besökte vi farfar/gammelfarfar. På kvällen mummsade vi i oss pizza de va mumma de!!!

I dag lördag så har jag syster, ola å barnen varit på jönköpingsmarknad å kollar läget nova red på ponny å åkte karuseller. Men inga barnkaruseller de va för tråkigt! Hon skulle åka de stora karusellerna!! så de fick hon göra å då skrattade hon hihi hon e bara för söt!!

Jag försäkte vinna ett stort gosedjur men de gick inte.. men kul hade jag iaf haha
Nu sitter jag hemma i eksjö igen. e faktiskt lite trött efter helgen så de har blivit film å slappa i soffan mestadels!
Å snart e de dax att krypa till sängs!!

tjingeling
//Anna*

Inga kommentarer: