måndag, december 28, 2009

jul.

Julafon va helt underbar! trevligt sällskap å god mat å mina påhitt va omtyckta. sophie å Patrik kunde äntligen tala om att de ska ha bebis i juni!Alla blev glatt överraskade!! Så jävla kul!!
Va även ute me hanna annandagen. hade skit kul dansade bugg å foxtrot tror jag de va.. haha jag försökte iaf!! Bugg e skitkul!! måste lära mig mera.

Har letat jobb oxå..men finns inga att söka så jag får nog sätta fart med mina andra planer! Är ju nåt jag verkligen vill göra så jag måste se om de finns underlag för de!

Nyår vet jag inte alls vad jag ska göra.. vet ju vem eller vilka jag vill fira in det nya året med, men kommer det att hända.. hålla tummarna kan man ju alltid göra.
kanske skulle åka in te jkpg å kolla alla raketer, eller gå till torget här i eksjö..
Ja vi får se vad de blir.. känner för att fira redigt iaf!! Förra året va jag ju hundvakt åt skotträdda hundar.. de ska jag inte vara idag e så sorgligt å se dem fara så illa.. skakandes å försöka gömma sig, men inget fungerar.. de hade tillåme fått lugnade tabletter..
det bästa vore att det blev olagligt att skjuta raketer själv utan att kommunen får stå för detta.. då kan man åtminstone rymma från det hela utan att behöva kära flera mil ut i skogen tills det blir redigt ensligt.. inte kul om man e själv heller!
Jaja..

turbo å molle kommer hit imon igen.. hade dem förra veckan oxå mån-ons. elvis har varit rätt trött när de åka på em. så skönt å kunna trötta ut han, ja givetvis har de andra 2 blivit trötta oxå,Så nu e de väl dax för mig att hoppa i säng.. kl ringer 06.30.

Natti natti

Miss you*

Inga kommentarer: