söndag, november 08, 2009

softar söndag

hade en jätte trevlig kväll igår med bowling och sedan tacos!! ja de blev ju lite alkohol oxå =) kanske tillåme för mycket! som sagt va jätte trevligt å måste säga att de var trevligt sällskap oxå! Kvällen slutade ganska tidigt å jag behövde verkligen gå hem..ångrade mig halv vägs tyvärr men de va bara te å fortsätta gå!! att jag inet bytte skor inna jag började gå hemmåt haha jaja väl hemma så kände jag av alkoholen redigt å kunde inet ens lägga mig för de bara snurrade så de blev en stund framför datan..blev nog inet så mycket gjort men ändå hihi..
elvis va hos patrik å sophie igår så han e rätt trött nu! skönt!
Å en morgon promenad fick jag oxå idag för jag hade lämnat bilen vid hallen igår.. å de va nog bra de öfr jag piggnade till rätt bra efter prommisen
nehe nu ska jag å bebeis kela å softa i soffan!!
tjingeling*

ja vad ska jag säga ska bli roligt å se vad som händer nästa helg!!

Inga kommentarer: