söndag, oktober 11, 2009

ny regnjacka =)

Japps la massa pengar på en ny jacka..men det är en 2 in 1 jacka..avtagbar fleece invändigt!! vilket gör den till en regnjacka, höst jacka, faktiskt en sommar jacka oxå sen kunde jag ah den på vintern oxå!! de blir ju en året runt jacka!! heöt perfekt!!
Va ute idag i 1 timme å 45 å testade jacka eller de va vad jag trodde iaf..inte en droppe regn kom de..men jag frös inte!!
Nu e helgen över å de har varit en lugn helg..i fredags va jag hos syster å bjöd på mat..kyckling lasange!! de va mumma!! kollade på idol oxå.
I lördags va jag i vetlanda på bilspeedway, alltid lika kul fick se en redig rullning..va minst 3 varv!!! föraren klarade sig bra.

Idag har de varit ännu lugnare bara varit hemma å stökat.. har inte hunnit färdigt så jag får fortsätta imon..
nu börjar kl bli mycket så dax att gå ut å kvällskissa hunden sen gå å lägga sig!!

natti*
//Anna

Inga kommentarer: