onsdag, oktober 14, 2009

läckeby..

idag bar de av till läckeby kl halv 8 eller jag va försenad idag så de blev strax innan 8..=/ stressad satan men hann ner i tid..på programmet stod ultraljud av hjärtat å lite prover.
Hjärtat såg jätte bra ut å hjärtmusklen oxå!! Helt friskt alltså!! Proverna visar fortfarande¨på addison.. så den medecinen ska jag fortsätta med å kisse provet va jätte bra me! =) Antikropps provet får jag vänta på i ca 2 veckor.. de skickas nämligen till ett annt land kommer inte ihåg vart men tror de va nån stans i usa..

Så än så länge e jag ganska lugn!!
Jag får tillåme börja med agilityn igen..så länge han orkar med!! Så jävla SKÖNT å kul!!
Så till de roligaste idag.. En assistent började raka elvis inför ultraljudet å jag tänkte inte så mycket på de mer än att jag frågade henne om de inte va lättare om han stod upp istället för att sitta ner.. nja sa hon de spelar nog ingen roll.. Sen reste han sig upp å då tittade den andre till på han å sa men herregud där ska du ju inte raka.. å då tänkte VA??!! Sen sa hon men du känner ju vart de är..Sen förklarade hon att denna tjejen brukar inte vara här utan har hand om de inlagda hundarna..å jag kunde inte mer än å skratta å säga att kan ni inte raka hela hunden när ni ändå e på gång sen sa jag att de är ingen fara han överlevar han har så satans mycket päls ändå.. Sen kom vi fram till att vi skyller på att han satt ner haha aja skit kul va de iaf..


så Här ser han ut just nu.. de får bli täcke på ett tag om jag går in mot staden hihi..
Nu blir de sängen för oss båda..Är seg i huvudet efter 40 mil bakom ratten!!
Natti
//Anna*

Inga kommentarer: