fredag, oktober 30, 2009

ingen bra vecka

eller jo till visst del.. va på vv i tisdags - 1,2kg. Hade ju inte gått upp nåt iaf! men denna vecka blir de hård träning! har väl inte hänt så jätte mycket sen sist..varsel på jobbet på g får reda på vilka som åker på ons..men jag är inställd på att bli arbetslös igen =(
hoppas bara allt e som de ska me a-kassan å facket!!! de har ju strulat som fan å göra en överflyttning till ett annat fack!!!!!

nätet fungerar fortfarande inte hemma, så nu ahr jag vågat mig ut i bilen å åkt en liten bit mot nässjö å här fungerar ju nätet!!grr blev lovad igår när jag ringde att jag skulle bli uppringd senast idag!! ingen som ringt så jag ringde å va lika otrevlig som vanligt!! men men har ju ett par månader gratis på mobilen å på nätet!! alltid nåt i dessa tider!!!

Jaha ídag blir de idol framför tv å bara mys!! Kan nog bli ett å annat glas cola oxå..ska försäka få i mig lite mat oxå!!n har ju inet blivit så mycket utav de idag.. men nåt positivt har nog gått ner en jävla massa i vikt!! haha

ne nu ska jag nog ta å rulla hemmåt igen!! börjar knipa i magen!!

tjingeling*

Inga kommentarer: