torsdag, augusti 27, 2009

torsdag 27/8

ojoj de va längesen jag skrev här visst!!
vad har hänt..har nästan kommit igjordning i nya lägenheten blev mycket bra me vitt överallt.
Har fått för längt på jobbet tills jul iaf =)
Har varit hos syster å haft trevligt,varit på taklags fest hos brodern..varit på ekens mc efter crusingen som va här i staden =)
ja sen har de nog inte hänt så mycket mera kul..där emot tråkig heter...har åkt på luftrörskatarr..å de e inge vidare asså..som tur är fungerar hostmedicinen jätte bra! så nu har jag suttit hemma sen i tisdags å jag börjar bli rastlös även att man inte orkar göra nånting..igår fick jag upp 1 tavla sen orkade jag inte mera..jag bara ligger å vilar hela dagarna å går en liten sväng me hunden..de e va jag orkar me..idag känns de lite bättre så jag ska försöka gå lite längre me elvis idag! =)
här kommer lite före å efter bilder på lägenheten!































Personen som bodde här innan gillade nog iaf färger.
nu ska jag ta å vila lite. blir så snurrig av hostmedicinen.
tjingeling
//Anna*

Inga kommentarer: