onsdag, augusti 05, 2009

onsdag

Äntligen har halva arbetsveckan gått!!! har strulat en hel del på jobbet..igår körde vi av en kedja..å det är svets som gäller! men de gick hyfsat fort ändå!!
De e lite segt å jobba men man kommer nog igång me de snart oxå!
har lite svårt för att sova på nätterna å på morgonen så man e rätt trött!
Sitter nu å väntar på att kl ska slå 10 så jag få reda på om jag får lägenheten eller inte.
Hoppas på att jag får den..skulle va jätte skönt..få lite privatliv igen å att katten kan springa som hon vill igen(brodern tål henne inte)
på tal om de jag ska ta å sätta ut katten nu så hon får springa lite i gräset!!

tjingeling*


nu har jag fått svaret!!! ska kolla på lägenhet imon!!! =)
Den ska va väldigt färg glad men jag har ju målat å tapetserat förr!!
åååå denna dagen måste gå fort!!!
hoppas jag tycker om den å att den inte ligger så högt upp, tar nästan vad som helst nu tills jag får den lägenheten jag vill ha! vill ju gärna ha botten våning eller max 2:a våningen..

hade jag inte jobbat kunde jag kollat på den idag, men de hade ingen tid före kl 4..

nu ska jag ta å fixa me lite annat å sen laga mat..
nu får denna dag å kväll på jobbet gå snabbt!

//Anna*

Inga kommentarer: