torsdag, juli 23, 2009

SEMESTER

gud va skönt de ska bli med 1 veckas ledighet..hoppas bara de blir lite sol så man kan bli lite brun..annars vill inte jag kalla de semester..



har hänt idag då jo slutade tidigare för att kunna åka te forserum..sen hem hit å byta bil igen å in till eksjö å handla..

Å nu sitter jag här i huset helt själv ja iof 8 hundar oxå..=) iofs 6 av dem är ju 4 veckor gamla =)

så sööta e dem man smälter när mans er dem aja tillbaka till historien..strömlöst e de här oxå å har varit i snart 2 timmar..de sa att den beräknades va tillbaka till 22:00 så vi får la se för det är den ju snart!!

De kom en åsk knall sen fanns de ingen el längre..visst lite mysigt e de ju men jag hade ju planerat att titta på film. har ju ingen tid å passa imon iofs men e ju trött satan redan!!

jaja nu dör snart batteriet på datan oxå hoppas strömmen kommer snart..lika bra å spara de man skrivit å fixa resten sen

jaha då va strömmen tillbaka å punktliga e de oxå kl 21:59 kom den tillbaks,
så jag har fått kolla lite på tv å surfat på nätet. å nu e jag så trött så de får nog bli sängen! hoppas på å få sova länge imon.
har lite saker å uträtta imon men de e snabbt fixade så sen ska jag njuta av att jag e ledig =)

nehe dax att sluta de blå!
//Anna*

Inga kommentarer: