måndag, juni 29, 2009

måndag

oj då nu va de längesen..har hänt lite sen sist men inte så farligt mycket..har varit på 20 års "kalas".. nappat små valpar. badat, jobbat. mekat me bilen, jo de har jag faktiskt..avgas systemet rasade lite så jag fick krypa under bilen å slå av de som hängde löst de vill säga jappsdämparen å lite rör bakåt..sen binda upp de så jag kunde åka te eksjö för å lämna bilen hos broder.
så nu har jag ingen bil denna veckan, så här e de cykeln som gäller till å från jobbet..prima
ballerina vilken kondis jag har sen =)

idag har jag städat lite här hemma men de e ju så satnas varmt så de tar ju lite tid =P men snart färdig för ida.
ska gå å bada hundarna snart..de älskar att bada, elvis e galen i att appotera.. så jag blandar nytta me nöje hihi..
nehe ingen mera data för idag!!

see yaa
//Anna*

Inga kommentarer: