tisdag, juni 09, 2009

måndag

igår passadde jag på gris me molla..de va spännande men tyvärr så blev de ingen gris.. :(
men nångång ska jag väl få se en på nära håll.vi satt ända tills kl 1,jag stod rätt mkt upp å sov..kunde inte sitta mera ne!!..
väl hemma så slockande jag som en stock å vaknade å trodde jag hade drömt allt hihi

Har varit en sväng i eksjö idag. bla på ams,, slipper stå inskriver där nu medans jag jobbar *skönt* så nu slipper jag alla mötet å skit i 2 månader!! Passsade på å lämna mitt besiktningspapper till broder me så han kan beställa delarna..har ingen aning om va de kommer att gå på men tror de är rätt billiga saker iaf så hoppas jag på de!!

Har inte varit nån bra dag på jobbet! men nu vet personalansvarig att jag e förbannad!! se hur de går sen?!

nehe dax att sluta de blå å fara in i drömmarnas land!*
natti
//Anna*

Inga kommentarer: