torsdag, maj 28, 2009

onsdag

näst sista dagen på jobbet å allt såg bra ut tills rasten sen gick de bara utför..hmm inte kul när de håller på så!!men men tiden gick ju iaf..tiden har gått som fan iofs alla dagar hittills kommer de väl gå sakta imon bara för de jaja får ju tårta på jobbet imon iaf!!! mumma!

innan jobbet va jag i eksjö å lämnade min bil å tog sophies, patrik ska fixa min bil å som tur e så behövs nog inte allt bytas ut..e ju allstså servo olja som läcker! men räcker troligen å bara byta packboxen! ja lite tur ska man väl ha ibland..se om han går igenom på fredag sen jag tror inte på att den gör de, men men..
ska som vanligt ta å gå å lägga mig efter jag skrivit färdigt här i bloggen, jag varvar ner rätt bra när jag sitter här å tömmer min hjärna om vad som har hänt..sonar jätte skönt sen!
Tänk om man kunde göra så med sina problem oxå va skönt de hade varit.Bara till å skriva ner dem sen är de borta ur världen,ja vem har sagt att livet ska vara lätt..svårt å leva, kärlek gör ont,pengar är alltid ett problem,rädd för att man en dag ska förlora någon/något som betyder mycket, oroar sig för framtiden, ja usch dessa problem..skönt å bara somna å sen vakna å allt hade varit löst! jaja back to life
dax å somna in i drömmarnas land.

natti
//Anna*

Inga kommentarer: