måndag, maj 04, 2009

måndag

de va segt å gå upp idag..hur trött som helst.. ikväll blir de säng innan kl 9.
hanna är me sin syster i vetlanda å är smakråd..så jag har varit hemma själv nu..vet inte när hon kommer..maten e kagad kaminen e tänd jag e duschad å hundarna har fått mat..e lite sugen på å gå en runda men skönare å kunna ha dem lösa å de vill jag inte själv..jag å 3 lösa hundar ne inge bra! får se va *sambo* säger när hon kommer hem.
allt gick bra på jobbet idag oxå.

Å ingen bebis har de kommit än..men de är nog nära nu!! längtar tills den lille pluppar ut!! jag har ju sagt att de blir en ljushårig pojk..få se om jag har rätt..??

äntligen klar me hela flytten!! nycklarna e lämnade så jag får la ringa te forspiren å be dem kolla om de hamnat nån post där till mig..inte alltid eftersändningen fungerar ju!!men så skönt å ha allt på plats!!

nu ska jag ta å kolla på en film sen blir de sängen snart..kl e ju redan halv 7..

tjingeling
//Anna*

Inga kommentarer: