fredag, april 10, 2009

långfredag

idag gäller de..de sista lasset går idag..så sen kan jag nog kalla de hemma..
ska bara åka hit en gång till å städa av allt..för de gör jag nog inte idag..fast hinner nog städa lite iaf..började torka av skåpen igår.
nehe nu ska jag ta å sätta fart åka å tömma blommlådor hos mamma å hämta kärran så jag kan börja lasta!!men vi åker nog inte före 12 men 3 timmar kan gå snabbt!!
nu frulle till både mig å elvan..

ställde fram smuliz bur igår å där låg hon när jag vaknade idag..å hon ligger där hela tiden nu oxå..tur hon gillar den så kanske inte bilturen blir så jobbig.


Va me syster å handlade igår å nova skulle köra vagnen haha men hon nådde ju inte upp å hon skulle ändå hålla där vi höll..hon drog denna vagna fram å tillbak anär jag stod här..hihi gullunge!!!






//Anna*

Ligger nu i min egna säng fast inte i forserum utan i marhult..å de känns jätte bra!! e sketslut nu.. lasta på å lasta av..å de va ju inte lätta saker..soffan vägde bly ju..å den har man konkat på 2 ggr idag..å sängen ska vi inte prata om..den historien orkar jag inte ta nu!!
säger bara jag ger mig aldrig innan jag försökt haha

go natt!
//Anna**

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja hon har sina idéer den lilla gullungen.