måndag, april 13, 2009

annandagpåsk

igår va jag hemma på kurs å de gick jätte bra e hel nöjd..nu har jag massa nytt å träna på! :) å härligt väder blev de till slut oxå!åkte hem till mamma en sväng å tjatade lite skit!
Hann me å åka te lghtn inna kursen började så jag fyllde bilen me saker som skulle me hem till huset!
Väl hemma så vade bara te å sätta igång å fixa igjordning. det mesta är där de ska nu!! e bara massa små skit!! å det ska vi fixa me nu!!
hoppas på fint väder hela dagen idag me så man kan sola lite!!!

later*


blev inte så mycket solande idag men lite iaf..hanna har härjat, krattat löv klippt syrenhäcken..jag har varit sketslut hela dagen!
när hon väl va färdig satt vi lite is solen men jag tyckte de va kallt..men tröjjan åkte av iaf hihi..e de sol så e de sol!!!måste bli brun..men behöver inte sitta länge innan man har brännt sig..går runt rödnäsad just nu hihi..

nehe nu tror jag allt att de är dax för sängen..fick ju bara sova te 7 idag :(

//Anna*

Inga kommentarer: