torsdag, mars 05, 2009

onsdag torsdag

Igår åkte jag till syster på kvällen för å hålla henne sällskap å färga hennes hår..tog även me lite tavlor som jag tänkt göra färdigt men de orkade vi inte hihi käkade god kvällsmat oxå! mumma me färskt bröd!! va hemma runt halv 11 å somnade som en liten gris..
elvis väckte mig kl 7 idag men jag vägrade gå upp så kl va 8 innan jag klev upp å gick ut me han. nu har jag varit på gymmet å kört stenhårt!!så nu hoppas jag på en 48 timmars förbränning!

pratade me hanna me hennes lille bosse e dålig så de är på väg till veterinär å hon gör ju som jag åker till läckeby! hoppas de går bra å att de hittar vad som e fel!!

nu ska jag fixa mina tavlor så jag får upp dem nångång!!

vet inte redigt var jag ska ha ramarna jag har gjort nu men upp på väggen för plåtning iaf! de i sovrummet ska sitta kvar samma i hallen på tavellisten bara ändra ordning på den lite hihi



Ramar i storleken 50*50cm





Hallen....
Ramar i storleken 10*15cm





Sovrummet......

ramar i storleken 13*18cm



hade några vita ramar som jag satte tyg i ganska nöjd

Inga kommentarer: