lördag, mars 07, 2009

lördag

ne inte ens idag fick jag sova..va uppe kl 8 ut me elvis å nu hemma (08.44) ska ta å käka lite soppa snart sen te gymmet å köra lite.
har träningsverk i magen idag så bäst å köra lite mage oxå hihi..
Ikväll e de kalas hos patrik elelr han vill nog hellre kallade inflyttning fylla år fest hihi så bäst å skriva de!
så nu ska jag ta å käka frullle så jag kommer iväg så jag hinner me allt!!

Lägger ut utmaning me då som jag har glömt bort :)

1. Ta närmaste bok & slå upp s.18 rad 4. Vad står det?
närmaste bok telefonkatalogen...
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en utav elvis leksaker
3. Vad såg du senast på tv?
nyheterna just nu
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
09:05 (kl va 09:11)
5.bortsett från datorn vad hör du just nu?
Tv:n
6. När du senast var ute vad gjorde du då?
var ute med elvis
7.Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
johns hemsida...
8. Vad har du på dig?
träningskläder (ska te gymmet)
9.Drömde du något inatt?
Ja men kommer inte ihåg vad..
10.När skrattade du senast?
igårkväll
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
4 tavlor och 7 tygtavlor
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
ja en älg vilandes på en öppen åker
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
kulig men som de andra skrivit roligt för andra å läsa
14.Vilken var den senaste filmen du såg?
the greates game ever played
15.Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
drömma går ju..
16.Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
jag har svårt för andras fötter...
17. Tycker du om att dansa?
Ja de ju askul
18. George Bush.
vem e han hahaha
19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
de ska inte ah några vanlig namn iaf
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
absolut
22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
de vill jag inte tänka på än...
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
syster yster, hanna(marhult), danni , nån som känner sig utmanad.....



later*

Inga kommentarer: