måndag, februari 23, 2009

måndag

ny träningsvecka börjar..=) tror jag blivit träningsnarkoman..men igår vilade jag faktistk från gymmet men jag va ute å gick hos patrik å sophie. hihi
Kom nyss från gymmet å e helt slut..körde stenhårt..har faktiskt lite ont i huvvet..drack inte så mycket innan jag började träna idag så de kan nog va de..

jaja ska åka bort te mamma å kolla te jacko igen..han haltade rätt mycket när jag va borta innan. e nog bara en sträckning men lovade å kolla te han igen efter gymmet..sen ska jag äta MASSOR e jätte hungrig!!
later*


la mig å vilade en stund på dan...vaknade me värsta skallaverken så jag tog lite panodil..å de har släppt av lite iaf..va borta hos mamma nu ikväll snodde lite mat oxå hihi.
har satt mig tillrätta i soffan för å ta en film innan jag hoppar i sängen..men har börjat må lite illa..hoppas de går över för magsjuka vill jag inte ha..min syster e inne på andra gången magsjuka nu stackaren..

bara så du vet..det är inte min förlust!!
saknar hmm vet inte längre..

//Anna*

Inga kommentarer: