söndag, februari 08, 2009

magont igen..

e nog exakt 1 år sen jag va på akuten i eksjö för magsmärtor..fast idag och igår va inget mot förra året har aldrig haft så ont! de hittade inget igår å inte idag heller. igår hade de velat lägga in mig men de strulade till sig me elvis så jag sa att jag måste hem så därför har jag varit där idag oxå! alla prover va helt normala infektionsprovet va lite för högt men inget allvarligt..så jag va välkomen tillbaka om de inet släppte av..de ville inte göra nån skiktröntgen i onödad när jag inte visa mer på proverna..så nu e de bara te å vänta å se om de går över..de går bättre idag iaf me panodil i kroppen!å de e skönt har tillå me lyckats äta 1 macka.. de första jag äter sen i fredags em..snacka om att jag va hungrig idag men sen har jag ju inte vågat äta heller..men men
nu ska jag ta en tablett till å lägga mig å kolla på tv!

Miss you sweetie
//Anna*

Inga kommentarer: