fredag, februari 27, 2009

fredag å helgen är här

igår va jag hos syster yster å spände tyg på ramar. de blev jätte bra, så nu ska de bara upp på väggen. bilder kommer sen..

Har nu käkat frulle å jag sitter å smälter maten lite för att sen gå å köra ett pass på gymmet. blev en vilodag igår..så de blir väl ett längre pass idag..
vad som händer ikväll har jag ingen anig om..men de blir nog lugnt som vanligt!
kanske dax för en cider ikväll :)

later*





Sitter å kollar på lets dance nu hoppas på att rätt åker ut nu denna vecka!!


va ute me elvis inna när de snöade (jävla snö!!!) men elvis tycker om den å han busade loss i snöhögen hihi..




Han tycker verkligen de här me snö e roligt! han e helt galen här jagar han snöflingor som landar på backen men jag bröt han ganska snabbt efter kortet!!

nu ska jag kolla vidare på tv!!

miss you sweetie*

//Anna*



Inga kommentarer: