söndag, januari 04, 2009

skridskor

vaknade ganska tidigt idag å gick en runda me elvis..de va skönt men satan va kallt..sen vilade jag lite framför tv..sen ringde bror å hans girlie för å kolla om jag va redo för å åka skridskor så de va bara te å ta på sig å åka..å jisses va kul de va..å de va längesen jag åkte sist..elvis han va helt galen som vanligt..springer som ingeting..men idag klarade hans ig rätt bra utan å trill faktiskt..han fick dra lite spark oxå men de gick bara när patrik åkte före me bollen som draghjälp hihi
lärde patrik å stanna oxå haha shit va roligt vi hade!! trodde han skulle trilla men han klarade sig!
men jag fick se min fall tillslut..haha alla utan jag trillade!! hihi

elvis ligger i soffan med en filt på sig å han bara njuter ska ta å massera han snart..annars har han nog världens träningsverk imon..
nu ikväll blir de bara te å slappa å kolla tv..
tända alla mina fina ljus å bara mysa i värmen,
ska nog hoppa i badet först..va jobbigt me skridskor hihi

mitt fönster kvällstid...


längtar efter dig gullet*

//Anna*

Inga kommentarer: