onsdag, januari 21, 2009

rackarns

elvis väckte mig vid 7 idag på morgen så då va de bara te å gå ut me han..sen när jag skulle hopp i säng så drog jag knäet i sängkanten å ffffffffffffaaaaaannnnnn va ont de gjorde!!! aja vaknade sen igen vid nio klädde på mig å åkte bort te mamma å pratade lite skit..satte oss sedan vi datan en sväng..sen skulle jag springa ut snabbt me elvis reser mig upp vänder mig å drar lilltån rätt i dörr karmen å fffffffaaaaaaaaaannnnnnn va ont de gjorde eller ska säga gör.. vet i fan om de blev en spricka eller nåt kan ju va en jävla stukning eller nåt...gör satans ont hela tiden iaf!!får la se om de släppt av lite tills imon..nåt jag e säker på e nog att den kommer vara mer blå än idag iaf..stackars lilla tån.. :p


har varit på möte på klubben oxå..å jag tränade lite elvis innan de började..lite inkallning å fot position..e ju inte så lätt å träna när jag inte vet hur jag ska göra..men inkallningen känns bra iaf e bara att han sätter sig lite snett ibland..ska bli så kul å gå kurs till våren! tror han kan bli duktig i lydnad!om han bara piggar på sig lite nu..ska ringa läckeby imon igen! han kissar ju som en elefant för tillfället....visst sedan dricker han oxå..kanske är så här han ska vara jag vet inte??!


nehe nu ska jag kolla lite till på tv sen blir de sängen väldigt snart..e hur trött å frusen som helst!


//Anna*


elvis va kelig! mysig e han!!

Inga kommentarer: