söndag, januari 11, 2009

känslor

varför ska man ha känslor..
finns inget tillräckligt fult ord för hur jag känner just nu..hade ni kunnat se mig just i detta tillfälle skulle ni förstå...
vet inte vem jag är, vet inte vad jag känner, vet inte vad jag vill...
allt e bara så jävla jobbigt!
vill bara lägga mig å sova å vakna upp om ett par år när allt e löst.slippa genomgå allt de här slippa att vara ledsen å bli sårad
är inte bara känslor som ställer till allt...att bara sitta hemma är ganska jobbigt oxå..de tar på kraftera.


tur att min lilla ängel finns i mitt liv..om han ändå vore en äkta ängel..men jag älskar mitt lilla odjur! elvis är mitt liv just nu det är han som får upp mig på morgonen han som får mig att leva dagen ut!
Vill att de ska vara en människa som får mig att skina om dagarna att sova som ett barn på nätterna att vakna glad å kär å bara leva livet!att kunna vända sig om i sängen å kunna titta på sin älskade som ligger å sover..
När kommer han inse att han snart förlorar mig...hoppas han inte inser de för sent!för nu börjat jag tappa stinget..så hoppas han får tummen ur snart..e ju verkligen något speciellt med honom så jag vill bara inte låta allt rinna ut i sanden...hmm
nehe dax å ge min lilla ängel mat!

//Anna*

Inga kommentarer: