torsdag, januari 15, 2009

då va de dags igen

ringde till läckeby idag igen efter ha väntat 2 veckor på att de ska ringa..så idag blev jag uppringd nästan direkt efter vi la på..vi kom fram till att vi måste ta ett blodprov på elvis för å se om värdena ligger där de ska, för tydligen gör de inte de..hans puls ligger på 48-50 slag/min...å de är lite även för hon som brukar ligga runt 65, så jag ringde till smådjurskliniken i jkpg å fick en tid direkt å de skulle faxa provsvaren till läckeby som sedan skulle ringa mig igen..så här sitter jag å väntar...är ca 2.5 timmar sen jag tog provet vänta e verkligen jobbigt,,,
När jag pratade me vet innan idag sa han att ligger han lågt på kalium eller natrium så va de nog rätt bra å lägga in han å de vill jag ju verkligen inte..så jag hoppas att de bara säger att jag ska höja eller sänka dosen på tabletterna..aja ska försöka hitta på nåt nu så tiden går!

//Anna*

Inga kommentarer: