torsdag, december 18, 2008

nu va de dax igen...

fick ett samtal igår om att de brann på fiab å jag trodde inetd e va sant vet inet hur många gånger ja sa säkert du skojjar ju!!men så va de inte de brann verkligen..va i eksjö å kollade på mamma å pappa när jag fick reda på de..å ja mamma gick de inet så bra för!..visst inet helt säkert va de va som brann än men vi visste senare sen att de inta va latex.(där de brann sist)¨å de va jävligt skönt å få höra..men tyvätt brann hela vårat lager ner,,å d e inte lite heller som står där..alla madrasser som e gjorda finns där..eller ska nog säga fanns,,idag finsn inge kvar inte byggnaden heller..e lite mera som har blivit förstört

Fick köra hem mamma från eksjö så vi va nere å kollade hur läget va..ingen rolig syn!!!

nus ka jag snart ta å åka hem från hanna..ska hem å vila lite..blev inte mkt sömn inatt..sen får man se vad som händer..imon e de chaffis som gäller!ska köra mamma å pappa te eksjö sen sak jag te hanna sen ska jag tillbaka till eksjö å kolla när de spelar sen e de dax för mat!!! ska bli roligt..inget slår ju trevligt sällskap som e lite runda under fötterna..hihi

tja så länge!


nu e jag hemma å har ätit varma mackor me champinjon stuvning på me daniel å natha så gott va de..vi kollade på bonde säker fru...jag som ville hanna skulle välja den andra..hihi jag känner en kändis!!å hon har bott i en lite by utanför forserum..lite ballt hihi
nehe ska la ta å lägga mig nu e jätte trött!!
se yaa tomorrow

Inga kommentarer: