söndag, december 14, 2008

lusse nova

blev bort bjuden till mamma för att nova skulle lussa..fick tyvärr inte höra nån sång men hon va så jävla söt ändå!!!luciaklänning ljuskrona på huvvet å de röda bandet såklart!
så vi drack lite glögg käkade lussebullar å pepparkakor!! så gott..drack en blåbärs glögg en va faktiskt mycket god!

annars har de inte hänt så mycket mera bara en massa tankar idag igen..kan dem bara inte försvinna..nåt som ahr försvunnit e du iaf..mycket synd..men jag kan inte bara sitta å vänta på att nåt ska hända..jag e inte sån..hanna sa till mig igår att anna så här snäll brukar du aldrig vara detta är inte likt dig..ne å hon har rätt..jag brukar aldrig vänta på nån så här som jag har gjort..men nu e de slut!!!
ska ut på nya äventyr å man vet aldrig vad som kan hända.
chansar man inte kan man inget vinna..å jag har verkligen inget att förlora på de!!ja å färlorar man så e de bara te å chansa igen!!!

nu ska jag at å kolla tv å försäka släppa alla tankar...


kommer nån bild på lussenova




några bilder på elvis oxå..myser i soffan..


Inga kommentarer: